poniedziałek, 22 grudnia 2014

Liebster Award

 Liebster Award 


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Zostałam nominowana do Liebster Award przez http://swiat-wedlug-wariatek.blogspot.com/  
za co serdecznie dziękuję <3

Pytania do mnie:

1. Czego nie lubisz w ludziach?
2. Jakiego rodzaju książek ne lubisz?
3. Szybko wybaczasz?
4. Coś co kochasz ponad życie?
5. Posiadasz jakieś lęki/fobie?
6. Do jakich fandomów należysz?
7. Jak opisałabyś się w kilku słowach?
8. Za interesowania/hobby?
9. Denerwują cię komary, muszki muchy i tym podobne?
10. Która klasa ?
11. W domu wszyscy zdrowi? XD


Odpowiedzi:

1. Nie lubię fałszywości i dwulicowości. To chyba najbardziej mnie wkurza. 
2. Lektur :'D .. a tak serio to nie bardzo lubię dramaty. Z tego typu wolę filmy, chociaż nie powiem że nie czytam;)
3. To zależy... Jeśli to nie jest nic bardzo złego, to tak ;) góra tydzień i mi przechodzi. A jeśli są to bardzo złe rzeczy to urazę potrafię trzymać kilka miesięcy lub krócej, w zależności czy ta osoba stara się o wybaczenie.
4. trudne pytanie. na pewno kocham mój telefon, ale jednak przeżyłabym bez niego. kocham też mojego chłopaka i przyjaciół, to chyba jasne.  no a tak to to nie wiem. nie potrafię się przywiązywać.
5. tak. Mam ich dość dużo.... jednymi są : hematofobia (lęk przed widokiem krwi), brontofobia (lęk przed burzami, piorunami itp.) , akrofobia (lęk wysokości), gefyrofobia (lęk przed mostami) itp.
6. Selenator, Belieber, Directioner 
7. towarzyska, przyjacelska, brzydka XD 
8. kocham jazdę konną, uwielbiam pisać nie ważne co, kocham czytać książki i opowiadania
9. tak i to bardzo
10. 3 gimnazjum ^^
11. obecnie ja jestem przeziębiona xD 

Pytania ode mnie:

1. Masz zwierzęta?
2. Co robisz w wolnym czasie?
3. Do jakich fandomów należysz?
4. Twoja ostatnia słuchana piosenka?
5. Co sądzisz o relacji Seleny  z Justinem?
6. Chodzisz do kościoła?
7. Twoje marzenie? 
8. Jest coś co nigdy ci się nie znudzi? Jeśli tak, dlaczego?
9. Długo prowadzisz bloga?
10. Ile masz lat? 
11. Masz coś co masz od dzieciństwa i nigdy tego nie wyrzucisz?



Blogi nominowane przeze mnie: 
1. http://noc-zawsze-jest-mloda.blogspot.com/
2.  my-weaknees-harry-styles.blogspot.com
3.  you-are-too-lovely.blogspot.com
4.  http://kids-from-the-streets.blogspot.com/
5. http://dance-with-me-zayn.blogspot.com/
6. keytoyourheart-opowiadanie.blogspot.com
7. i-lost-my-direction.blogspot.com
8. http://bally-fanfiction.blogspot.com/
9.one-fairy-and-so-pretty.blogspot.com/
10.http://my-little-alex.blogspot.com/
11. i-will-find-you-wherever-you-are.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz