niedziela, 14 września 2014

Informacje - Informowani

Hej, następny rozdział pojawi się w środę lub w czwartek...  Gdy przeczytałam komentarz pod poprzednim rozdziałem,  dostałam takiej weny że już napisałam kolejny i zaczęłam jeszcze jeden, za co bardzo dziękuję   (๑ơ ₃ ơ)♥    ....
Jeśli ktoś chce być informowany o kolejnych rozdziałach,  niech poda swój user twittera w zakładce "Twitter" , aska podajcie w zakładce "Ask.fm" ... Jakieś inne strony podajcie w tym poście,  nawet jeśli nie będę miała tej strony,  postaram się ją założyć..  Gdy zgłosi się chociaż pięć osób stworze zakładkę "Informowani" gdzie poddam kogo będę informować... To chyba wszystko,  miłego dnia  <3

4 komentarze:

  1. Bardzo proszę o informowanie mnie na email jeśli jest taka możliwość. Niestety nie posiadam ani aska ani tt :)
    mój email: madziam-yuop@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie i czekam ;)

      Usuń
    2. hej, nie wiem dlaczego ale pisze mi ze to konto ktore mi podalas nie istnieje, nawrt zalozylam wp bo myslalam ze to cos tam jest zle ale tu tak samo

      Usuń